سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشایی مهد‌های کودک در بلاتکلیفی

در راستای دستورالعمل بازگشایی مهد‌های کودک طبق پروتکل‌های بهداشتی جلسه‌ای با حضور مربیان مهد‌های کودک در اداره بهزیستی گیلانغرب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بهزاد شیرزادی مسئول بهزیستی ضمن تشریح مناطق سه‌گانه قرمز، زرد و سفید و ظرفیت پذیرش مجاز کودک در مهد‌های کودک با توجه به وضعیت قرمز شهرستان گیلانغرب، بر رعایت موارد ذیل قبل از بازگشایی مهد‌ها تاکید کرد.

 او گفت : ضدعفونی کامل مهدکودک شامل تجهیزات، اسباب‌بازیها، محیط و کلیه مکان‌های مهد قبل از بازگشایی و در پایان هر روز عدم استفاده از فضا‌های بازی مشترک مانند تاب، سرسره، حوض توپ و... تعطیلی برنامه‌ها و فعالیت‌هایی که نیاز به تحرک بالا دارند حضور پرسنل مهدکودک با وسایل و تجهیزات بهداشتی نظیر دستکش و ماسک و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی  تهیه و در اختیار قراردادن مواد ضدعفونی کننده به پرسنل نظارت ویژه مربیان بر شستشوی صحیح دست کودکان و موارد دیگر بهداشتی به همراه داشتن ماسک و وسایل نظافت انفرادی توسط کودکان در کیف مخصوص خارج کردن کفش‌ها از فضای داخلی مهد تغییر چیدمان کلاس‌ها و رعایت فاصله اجتماعی با حضور مربیان عدم حضور اولیاء و اشخاص دیگر در محیط مهدکودک از نکات مهم است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.