سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور معاون وزیر بهداشت در کرمانشاه/کرمانشاه رتبه دوم بستری بیماران کرونایی را دارد

نشست ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با حضور معاون وزیر بهداشت در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ نشست ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی با حضور حریرچی معاون وزیر بهداشت در حال برگزاری است .

او گفت : استان کرمانشاه از نظر ابتلا و موارد بستری و مرگ و میر سیر صعودی دومین استان در کشور است .

او هدف از سفر به کرمانشاه را مدیریت بیشتر وضعیت کرونا دراین استان اعلام کرد و گفت: استان کرمانشاه پس از کردستان دومین استانی است که موارد بستری و مرگ و میر آن سیر صعودی دارد.

او با اعلام اینکه ظرفیت پاسخگویی تخت‌ها در کرمانشاه مناسب است افزود: با توجه به تحریم‌های اقتصادی کشور طی دوسال اخیر وضعیت اقتصادی کشور در شرایط خوبی نیست و نباید برای تامین هزینه‌های درمانی از دولت انتظار بیشتری داشته باشیم.

مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه ۳۱ درصد تست‌ها در خرداد در استان مثبت شده است گفت: هفته‌ای ۱۰۰ نفر بستری به آمار افراد بستری در استان اضافه می‌شود.

او با اعلام اینکه امروز ۳۹۴ مورد بستری در استان داشته ایم افزود: در ۲۴ ساعت گذشته موارد مرگ و میر تاکنون در کل استان بیشتر از ۹ نفر نشده است و بالاترین آمار با ۲/۲ درصد در خرداد ماه بوده است.

او افزود: در اسفند ماه سال گذشته ۷۸۴ مورد تست گرفته شده که این رقم در خردادماه امسال به ۱۷ هزار و ۲۱۷ نفر رسیده است.

مرادی کمبود دستگاه سی تی اسکن متمرکز در بیمارستان گلستان و افزایش ۲۰ دستگاه ونتیلاتور در بیمارستان‌ها به عنوان کمبود‌های قابل توجه استان اشاره کرد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.