سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۲۲ طرح نیمه تمام در سال جهش تولید

۳ هزارمیلیارتومان برای بهره برداری از ۲۲ طرح نیمه تمام و خارج کردن واحد‌های صنعتی در تملک بانک‌ها در مازندران هزینه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، خیریان پور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران در جلسه ستاد تسهیل رفع موانع تولید سوادکوه گفت: امسال ۲۲ طرح اقتصادی مهم که بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند شناسایی شدند که با ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می‌رسند.

او افزود: ۹ نیروگاه مقیاس کوچک نیز با ۵۶۰ میلیارد تومان تا پایان شهریورماه امسال بهره برداری می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: یکی از مشکلاتی که استانداری با جدیت به دنبال حل آن است خارج کردن واحد‌های صنعتی و تولیدی از تملک‌ها بانک‌ها و واگذاری آن به سرمایه گذاران واجد شرائط است.

بیشتر بخوانید: بانکها و کاهش تملک واحدهای صنعتی
خیریان پور گفت: ۶۰ واحد صنعتی که به دلایل مختلف در تملک بانک‌ها بودند پارسال دوباره به چرخه تولید بازگشتند و به افراد ذیصلاح واگذار شدند.

او با بیان اینکه اجرای این طرح در سال جهش تولید با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود، افزود: در شهرستان سوادکوه ۱۲ واحد در تملک بانک‌ها بودند که با پیگیری‌ها ۶ واحد تاکنون به چرخه تولید بازگشتند و بقیه نیز تا پایان امسال رفع تملک می‌شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران ادامه داد: به همه فرمانداران و مدیران بانک‌های عامل استان ابلاغ شده است تا همه تلاش خود را برای رفع تملک بانک‌ها از واحد‌های صنعتی استان انجام دهند.

انتهای پیام / ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.