سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمرین‌های شاهین بوشهر فردا از سر گرفته می‌شود/ ماکسیم و لوکا در راه بوشهر

تمرین تیم شاهین شهرداری بوشهر پس از دو روز استراحت از صبح فردا (چهارشنبه) در بوشهر پیگیری خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پس از پایان اردوی ۱۴ روزه در شهریار و دو روز استراحت تمرین‌های تیم شاهین شهرداری بوشهر از صبح فردا (چهارشنبه) در بوشهر پیگیری خواهد شد.

طبق شیوه‌نامه‌های بهداشتی ابلاغی، تمرین‌های این تیم بدون تماشاگر خواهد بود و کادر پزشکی تیم طبق آخرین دستورهای بهداشتی تمرین‌ها را تحت نظارت و کنترل خواهند داشت.

دو بازیکن گرجی شاهین به بوشهر بازمی‌گردند

در همین حال سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت: باشگاه با پیگیری‌های صورت گرفته بلیت بازگشت ماکسیم کوویلیتایا و لوکا گادرانی را تهیه کرده و این دو بازیکن پنجشنبه ۲۹ خرداد، ساعت ۱۴ با پرواز شرکت هواپیمایی قشم ایر از تفلیس وارد تهران و بلافاصله به بوشهر می‌آیند.

خداکرم ایزدپناه افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌هایی که در کشور‌های اروپایی وجود دارد، نامه نگاری‌های متعددی از جانب باشگاه برای بازگشت این دو بازیکن خارجی انجام گرفت که جا دارد از همکاری صمیمانه مدیران امور بین الملل فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان، وزارت امور خارجه و همچنین سفارت ایران در جمهوری گرجستان داشته باشیم، زیرا اقدام  این افراد باعث شد تا با پرواز که اختصاصی برای بازگشت ایرانیان مقیم گرجستان در نظر گرفته شده، مقدمات بازگشت این دو بازیکنان هم فراهم شود.

انتهای پیام/ک

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.