تیم شاهین شهرداری بوشهر این روزها در اردوی شهریار به سر می‌برد و سرپرست این تیم می‌گوید شرایط خوبی در اردو دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در پی مطرح شدن برخی از انتقادها در خصوص برپایی اردوی تیم شاهین شهرداری بوشهر در شهریار، خداکرم ایزدپناه سرپرست این تیم گفت: همین انتقادها در اردوی نیم‌فصل تیم که در دی در تهران برگزار شد مطرح بود، اما نتیجه آن اردو منجر به جذب چند بازیکن خوب، آمادگی جسمانی و هماهنگی بالای تیم و کسب سه پیروزی پیاپی شد.

او افزود: اکنون نیز با توجه به درخواست کادر فنی برای انجام تمرینات بدنسازی در صبح و بعدازظهر و با توجه به آب و هوای گرم بوشهر، نیاز بود تا در منطقه‌ای با آب و هوای بهتر اردو برگزار شود.

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر ادامه داد: هم اکنون شرایط قرنطینه‌ای بر اردوی تیم حاکم است، هیچ فردی به غیر از اعضای باشگاه اجازه حضور در اردو را ندارد و تحت نظارت افسران کنترل فدراسیون پزشکی ورزشی هستیم.

ایزدپناه بیان کرد: همه امکانات تمرینی در مجموعه عصر انقلاب نزدیک و در دسترس است.

او گفت: علاوه بر تیم شاهین شهرداری تیم‌های دیگری مانند فولاد خوزستان، نفت مسجد سلیمان، نساجی مازندران، گل گهر سیرجان و مس رفسنجان اردوی آمادگی خود را در تهران برگزار کرده‌اند.

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر در مورد برگزاری دیدار تدارکاتی نیز عنوان کرد: کادر فنی با چند تیم برای انجام بازی تدارکاتی در حال مذاکره هستند  تا  روز‌های آینده در دیداری تدارکاتی، تیم محک بخورد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.