سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حقوق بشر آمریکایی تنها در راستای اهداف سیاسی

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : حقوق بشر آمریکایی تنها در راستای اهداف سیاسی است و استکبار به دروغ آن را مطرح می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آیت الله «مصطفی علما» نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بر روشنگری مردم و تنویر افکار عمومی نسبت به جنایات آمریکا تاکید کرد.

او با اشاره به جنایات آمریکا در سطح جهان گفت : ظلم آمریکا تازگی ندارد و حقوق بشر آمریکایی فقط در مقام حرف و برای سوء استفاده از این تعابیر است وگرنه چگونه ممکن است دولتی دم از حقوق بشر بزند، اما مردم خود را با آن وضع فجیع سرکوب کند.

آیت الله علما افزود: وقتی آمریکا در بیش از ۱۳۴ کشور دخالت مستقیم نظامی می‌کند و هزاران نفر از مردم آن کشور‌ها را به خاک و خون می‌کشد نمی‌تواند ادعای دفاع از حقوق بشر را داشته باشد، لذا باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌های رسانه‌ای جنایات آمریکا را برملا کرد و با ایجاد جذابیت‌های های بصری و رسانه‌ای این جنایات شیطان بزرگ را به اطلاع مردم دنیا رسانید.

او ادامه داد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با اطلاع کامل از این جنایات آمریکا است که بار‌ها و بار‌ها تاکید بر افشای همه جانبه جنایات این دولت استکباری را در سطح منطقه و جهان دارند.

او با بیان ضرورت داشتن بصیرت و آگاهی نسبت به جنایات آمریکا خاطر نشان ساخت: تمام اعتبار ما، بصیرت و آگاهی ماست و امام راحل با استفاده از همین بصیرت مثال زدنی خود از قریب ۶۰ سال پیش و در ابتدای شروع نهضت همواره سعی در روشنگری افکار عمومی با استفاده از عنصر بصیرت افزایی را داشتند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.