سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خلع ید پیمانکار کمربندی گناباد

شهردار گناباد گفت: پیمانکار کمربندی ۱۰۰ متری گناباد، خلع پیمان می‌شود.

مهران حسین زاده شهردار گناباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: پروژه کمربندی گناباد از سمت میدان امام رضا (ع) به سمت جاده بجستان به طول ۲هزار و ۴۰۰ متر طول در عرض ۱۰۰ متر تعریف شده است که به‌علت تاخیر پروژه توسط پیمانکار، به زودی خلع ید می‌شود.
 
او افزود: طرح اجرایی پروژه کمربندی گناباد در دست طراحی بوده که متاسفانه نهایی شدن آن توسط پیمانکار با تاخیر مواجه شده است.
 
شهردار گناباد ادامه داد: به دنبال تاخیر پیمانکار در طراحی این پروژه شهرداری گناباد خلع پیمان را در دستور کار قرار داده که در مراحل پایانی است.
 
حسین زاده بیان کرد: پس از مشخص شدن پیمانکار جدید طرح کمربندی گناباد باید پس از طراحی مورد تائید شورای همتا قرار گیرد و سپس پیگیری جهت تخصیص اعتبار و آغاز عملیات اجرایی این پروژه باشیم.
 
او تصریح کرد: شهرداری گناباد علیرغم این مشکلات اقدام زیرساختی و بازگشایی حدود یک کیلومتر از کمربندی را انجام داده است که ادامه آن پس از طراحی و تصویب این پروژه انجام خواهد شد.
 
شهردار گناباد تاکید کرد: به علت نبود کمربندی و تردد ماشین آلات سنگین از بخشی از معابر مانند بلوار امام رضا(ع)، جهاد، معلم و خیابان عدالت و بلوار شهدا مشکلاتی برای زیرساخت‌های شهری از جمله آسفالت و همچنین نارضایتی اهالی این مناطق را به همراه داشته است به همین منظور پروژه کمربندی گناباد جز پروژه‌های مهم شهرداری گناباد در حال پیگیری می‌باشد.

انتهای پیام//ح.ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.