سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده باش راهداران برای تعطیلات آخر خرداد

۲۳ اکیپ ویژه راهداری برای تعطیلات آخر خرداد در جاده‌های مازندران مستقر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از استقرار ۲۰ اکیپ ویژه راهداری و نظارت ترابری این اداره کل با تجهیزات و امکانات راهداری در سطح محور‌های  استان (هراز ۸ اکیپ، سوادکوه ۸ اکیپ و کندوان ۷ اکیپ) خبر داد و گفت: این اداره کل با توجه به فرا رسیدن تعطیلات روز‌های آخر خرداد ماه و پیش بینی بالای تردد، اکیپ‌های خود را با هدف ارتقاء ایمنی و خدمات رسانی بهنگام راهداری مستقر کرد.

او افزود: به طور روزانه ۳ اکیپ نظارتی نیز از سوی اداره کل در محور‌های استان تردد داشته و بر عملکرد اکیپ‌های مستقر نظارت دقیق دارند.

نجفی در خصوص اقدامات ایمن سازی در سطح محور‌های استان ،گفت: عملیات راهداری و ایمن سازی محور‌ها در قالب اجرای روکش آسفالت، خط کشی، نصب جداکننده‌ها و همچنین نصب انواع تابلو‌های هشداردهنده، انتظامی و اطلاعاتی، رفع خاموشی، پاکسازی و شانه سازی در دست اجراست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان این مطلب که راهداری عشق خدمت به همنوع است، افزود: امیدواریم با اجرای این اقدامات در آستانه فصل تابستان شاهد افزایش ضریب ایمنی در محور‌ها و کاهش تصادفات و فوتی‌های ناشی از آن باشیم.

مازندران به دلیل شرایط طبیعی و جغرافیایی همواره در فصول مختلف سال علی الخصوص ایام تعطیلات، گردشگران و مسافران بسیاری را از سرتاسر میهن عزیزمان پذیرا بوده، از این رو محور‌های مواصلاتی این استان همواره پرترافیک و پرتردد است.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.