سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنگره ملی ایجاد نقش مردم در تبلیغ برگزار می‌شود

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: کنگره ملی ایجاد نقش مردم در تبلیغ همزمان با یکم تیر ماه به صورت ویدئو کنفرانسی در سطح کشوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام علی شکری مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه با هدف مردمی کردن تبلیغ این کنگره در سه سطح شهرستانی، استانی و ملی برگزار می‌شود، گفت: از ۳۰ خرداد الی ۱۵ مرداد این کنگره‌ها برگزار می‌شود.

او افزود: این کنگره در هفته اول تیر ماه در سطح شهرستان و با حضور اقشار ۱۵ گانه در شهرستان‌ها برگزار می‌شود و نفرات برتر به کنگره استانی راه پیدا می‌کنند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: در هفته دوم تیر ماه کنگره استانی برگزار می‌شود و پس از آن کنگره ملی و با حضور ویدئو کنفرانسی در سطح کشور برگزار می‌شود.

حجت الاسلام علی شکری بیان کرد: همچنین طرح نهضت تربیت نورالثقلین هم با هدف سپردن تبلیغ به مردم در حال تبیین و اجرا در بین خانواده‌ها در سطح کشور است.

او تصریح کرد: با آموزش مربیان و معلمان و حضور در بین خانواده‌ها و تببین این طرح کار تدبر در آیات قرآن در بین خانواده‌ها اجرا می‌شود.

انتهای پیام / م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.