سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد اشتغال در سال جهش تولید

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ويژه آبادان گفت: ایجاد اشتغال در سال جهش تولید در اولویت نظام است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، بتول سعیدی زاده معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ويژه آبادان در نشست کارگروه اشتغال آبادان  گفت: مشاغل آسیب دیده در ایام شیوع بیماری کرونا در سامانه کارا وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ثبت نام نمایند.

او با بیان اینکه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص رفع موانع ایجاد اشتغال و روان سازی فرایندهای پیش نیاز و بهبود دریافت تسهیلات مشاغل آسیب دیده از بیماری کرونا اهتمام جدی به عمل آورد افزود: ایجاد اشتغال در سال جهش تولید در اولویت نظام است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ويژه آبادان ادامه داد: فرمانداری آبادان در کنار تمامی دستگاه‌های اجرایی و فعالان اقتصادی قرار دارد و موضوع اشتغال را با جدیت دنبال خواهد کرد.

سعیدی زاده گفت: مهمترین و محوری ترین سیاست دولت موضوع اشتغال است که در سال های اخیر مورد تاکید ویژه مقام معظم رهبری مدظله العالی و ریاست محترم جمهوری قرار گرفته است، برنامه های زیادی در حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری نیز به مرحله اجرا درآمده است.

او تصریح کرد:در سال جهش تولید می بایستی  در پرداخت وام های خوداشتغالی و خودکفایی مددجویان و مشاغل و طرح‌های اقتصادی دائم از محل اشتغال روستایی تسهیل گردد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.