فرماندار ویژه آبادان با اشاره به افزایش و وضعیت نامناسب این شهرستان از لحاظ کرونا گفت:وضعیت به معنی واقعی کلمه قرمز است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان در نشست مقابله با کرونا با بیان اینکه مسئولانی که توانایی اجرای طرح های مقابله با ویروس کرونا در شهرستان را ندارند استعفا دهند، گفت:هر گونه سهل انگاری و کم کاری  در این زمینه مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

او افزود: مقابله با کرونا را جدی تر ادامه خواهیم داد، دولت اجازه تصمیمات متفاوت تر نسبت به سایر شهرستان و استان های دیگر را به ما داده است.

فرماندار ویژه آبادان  ادامه داد: تابلوهای هشداری و کارهای فرهنگی برای ایجاد حساسیت نسبت  به کرونا در شهر بسیار کم و محدود است.

موسوی گفت: اگر بتوانیم کاری کنیم که حدود ۲هفته فقط هزار نفر از مردم آبادان در خانه بمانند، وضعیت کرونا در منطقه تا حد بسیار زیادی کنترل می شود .

او با اشاره به اینکه تصمیم بر این شد که افراد بیمار تا درمان نشوند، اجازه خروج از منزل را نخواهند داشت گفت: قانون شکنان را در اختیار نهادهای مربوطه قرار می دهیم تا با آن ها برخورد جدی شود.

فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه  از صداوسیما و مدیرکل رسانه ملی در آبادان به صورت ویژه سپاسگزاری می کنم تصریح کرد : به جرات می گویم اگر ۱۰ درصد همت صداوسیما را مسئولان اجرایی شهرستان داشتند، اکنون وضعیت ابتلا به کرونا در منطقه این چنین رو به افزایش نبود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.