سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس جهاد کشاورزی دامغان خبر داد؛

افتتاح ۸ پروژه جهاد کشاورزی در دامغان

سید محسن طباطبائیان از افتتاح هشت پروژه عمرانی و تولیدی طی هفته جهاد کشاورزی در شهرستان دامغان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید محسن طباطبائیان رئیس جهاد کشاورزی دامغان با بیان اینکه طی هفته جهاد کشاورزی سال جاری هشت پروژه در دامغان افتتاح‌شده است گفت: با بهره‌برداری از پروژه‌های این هفته برای ۱۰۶ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد شد.

او افزود: سیستم آبیاری تحت‌فشار، استخر ذخیره آب کشاورزی، احداث کانال فرعی (شبکه زیر سد)، تسطیح اساسی، پرورش بوقلمون گوشتی و پرواز بندی بره از جمله پروژه‌های عمرانی و تولیدی دامغان را شامل می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی دامغان بابیان اینکه برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها بالغ‌بر ۲۹ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است ابراز داشت: این طرح‌ها در روستا‌های حسن‌آباد، عبدالله‌آباد و شهر دامغان اجرا شدند.

طباطبائیان به تولید سالانه ۱۵۰ هزار تن محصول کشاورزی در دامغان اشاره و بیان کرد: ۱۹ هزار هکتار باغ کشاورزی این شهرستان وجود دارد که از این میزان ۱۷ هزار هکتار آن را باغ پسته تشکیل می‌دهد.

او اضافه کرد: طی سه‌ماهه نخست سال جاری دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات مکانیزاسیون به کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی دامغان پرداخت شد.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.