سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وجود ۳۸۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در حال حاضر ۳۸۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر ۳۸۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت : ۵۹ بیمار از این تعداد در بخش‌های ویژه و در میان این بیماران ۲۱ بیمار به صورت اینتوبه تحت مراقبت و درمان هستند.

او گفت : همه افرادی که در امر درمان بیماران کووید نقشی داشته‌اند، شاهد و ناظر زحمات شبانه‌روزی و بدون ادعای اساتید بزرگوار گروه عفونی بوده و هستند.

او ادامه داد: بنده به عنوان یک عضو هیأت علمی از اینکه در این دانشگاه در سایه اساتید بااخلاق و ایثارگری که با از خودگذشتگی و تلاش شبانه‌روزی در امر سلامت مردم فعالیت می‌کنند، افتخار می‌کنم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تشکر و قدردانی از اساتید گروه عفونی، گفت:دست‌بوس تک تک عزیزان هستم، کاری که این اساتید انجام داده‌اند به عنوان برگ‌زرینی در دفتر تاریخ دانشگاه بجا خواهد ماند و هیچکس منکر آن نمی‌تواند باشد.

او افزود: حوزه درمان تلاش می‌کند تا به‌زودی نیرو‌های کمکی (پزشک) را برای کمک به این گروه به هر دو مرکز گلستان و فارابی اعزام کند.

آماده‌سازی بخش‌های بیمارستان‌ها برای پذیرش بیماران کرونایی

روشنی گفت: همه باید باهم در کنار هم باشیم؛ مردم به ما و خدمات ما دل بسته‌اند و این وظیفه ماست و اگر ما در این میدان تلاش نکنیم چه کسی از مردم دفاع کند.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۳۸۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، افزود: از این تعداد ۱۷۶ نفر در بخش‌های ایزوله، ۱۴۵ بیمار در بخش‌های عادی، ۵۹ بیمار در بخش‌های ویژه و در میان این بیماران ۲۱ بیمار به صورت اینتوبه تحت مراقبت و درمان هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آماده‌سازی بخش‌های بیمارستان‌ها برای پذیرش بیماران کرونایی باتوجه به آمار بالای آن‌ها این روزها، اولویت اصلی معاونت درمان دانست و گفت: ۱۲ تخت ویژه در بیمارستان طالقانی آماده پذیرش بیماران کرونایی است که از شب گذشته هم پذیرش داشته است، ۳۰ تخت نیروی انتظامی، ۴۰ تخت بیمارستان امام حسین، ۱۲ تخت ایزوله بیمارستان ۵۲۰ ارتش و بیمارستان شهدا نیز آماده پذیرش بیماران کرونایی هستند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.