سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکلات قانونی واحدهای تولیدی البرز پیگیری می شود

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: مشکلات قانونی واحدهای تولیدی و اشتغالزای استان در کمیسیون ها و دستگاه های مربوطه توسط دادگستری و دادستان پیگیری و رفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حسن مددی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در حاشیه بازدیدی که به همراه رئیس کل دادگستری استان البرز از مرکز پرورش ماهی البرز کاسپین (ماهی سرای کرج) داشتند، گفت: این واحد تولیدی یکی از واحد‌های تولیدی موفق پرورش ماهی در کشور است که جزو واگذاری‌های موفق اصل ۴۴ است که امیدواریم ادامه اینگونه واگذاری‌ها را در دولت به همین روش داشته باشیم.

مددی افزود: برای توسعه این بخش دست اندرکاران و مدیران برنامه‌هایی دارند که نیاز به ساخت و ساز دارد و بخشی از این ساخت و ساز‌ها با توجه به شرایطی که این واحد تولیدی دارد و در محدوده و بستر رودخانه است نیاز به مجوز‌های قانونی دارد.

او گفت: بخشی از این مجوز‌ها باید در شهرداری و بخشی را باید در کمیسیون‌های مربوطه در شهرداری مطرح شود و از طریق ستاد تسهیل در دادگستری اتخاذ تصمیم شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز  با بیان اینکه مپرونده قضایی برای این موضوع تشکیل نشده، افزود: بلکه پرونده‌ای است که موضوع تخلفات مربوطه به کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری است و شهرداری وظیفه دارد پرونده‌هایی که تشکیل می‌شود را به این کمیسیون ارجاع دهد.

او گفت: با توجه به اینکه رییس کل دادگستری و دادستان در کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری نماینده دارند، پیگیری لازم را خواهیم کرد تا مشکل این واحد را در این کمیسیون‌ها برطرف کنیم، زیرا بحث واحد تولیدی و کمک به اشتغال در استان است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرزافزود: مشکل این واحد تولیدی در بخش ستاد تسهیلات دادگستری و کمیسیون ماده ۱۰۰ موضوع تعقیب و پیگیری می‌شود که امیدواریم منتهی به نتیجه مثبت شود تا با توسعه این واحد تولیدی ارایه خدمات مطلوبی به مردم استان و سایر نقاط کشور را شاهد باشیم.

ماهی سرا یا همان مرکز پرورش ماهی البرز کاسپین در سال ۱۳۳۸ توسط دکتر معتمد استاد دانشگاه در منطقه حصار کرج به عنوان نخستین مرکز پرورش ماهی قزل آلای کشور در وسعت ۴ هکتار ایجاد شد.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.