سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک ۱۴ میلیارد ریالی خیران برای حمایت از خانواده های زندانیان

خیران برای حمایت از خانواده‌های زندانیان مراغه و عجب شیر ۱۴ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال کمک کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،خیران برای حمایت از خانواده‌های زندانیان مراغه و عجب شیر ۱۴ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال کمک کرده اند.

شکری فرماندار شهرستان ویژه مراغه در جمع خیران انجمن حمایت از زندانیان مراغه گفت: این میزان کمک خیران در یک سال گذشته بصورت نقدی و سبد غذایی به ۳۵۰ خانواده درمراغه وعجب شیر هزینه شده است.

 شکری افزود: با کمک خیران و تخصیص شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال سال گذشته زمینه آزادی ۳۶ نفر زندانی در مراغه فراهم شده است.

او افزود: انجمن حمایت از زندانیان مراغه در جذب مشارکت‌های خیران، ایجاد اشتغال و حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند در استان و کشور پیشرو است.

نجد دادستان عمومی و انقلاب مراغه گفت: از طریق این انجمن و با راه اندازی دو کارگاه قالی بافی در داخل و خارج از زندان برای بیش از ۲۲۰ نفر شغل ایجاد شده است.

نجد افزود: با برنامه ریزی انجام شده با ایجاد واحد تولید نان‌های صنعتی با اختصاص یک میلیارد ریال زمینه اشتغال ۱۰ نفر زندانی رای باز نیز فراهم شده است.

او گفت: در یک سال گذشته از طریق کارگاه‌های اشتغال انجمن حمایت از زندانیان مراغه ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال درآمد نصیب انجمن شده است.

او گفت: با کمک خیران همچنین برای ۴ فرزند نوعروس زندانیان جهیزیه تامین شده است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
شادی
۰۴:۱۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
سلام من مدتی پدرم زندان الان ازدواج کردم وه وضع مالی بدی داریم لطفا برای کمک جهزیه کمکم کنید ممنون