توزیع ۴۰۰ سبد حمایتی در بین خانواده‌های زندانیان مراغه

 مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مراغه از توزیع ۴۰۰ سبد حمایتی ویژه ماه رمضان در بین خانواده‌های زندانیان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،  نقیبی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مراغه از توزیع ۴۰۰ سبد حمایتی ویژه ماه رمضان در بین خانواده‌های زندانیان این شهرستان خبر داد.

 نقیبی  افزود: در راستای حمایت از اقشار نیازمند، بسته‌های حمایتی و غذائی ویژه ضیافت اللهی با پیگیری‌های دادستانی و کمک خیران تامین و توزیع آن از اولین روز ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

او گفت:سبد غذائی شامل برنج، روغن مایع، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، نبات، قند و شکر، حبوبات، ماسک، مایع ضدعفونی کننده ،گوشت قرمز تهیه و در اختیار خانواده‌های نیازمند زیرپوشش این انجمن قرار می‌گیرد.

او افزود: برای تامین این تعداد سبد غذایی، بیش از ۱۰۰ میلیون تومان توسط این انجمن و خیران این شهرستان هزینه شده است.

او گفت: انفاق در راه خدا و حمایت از نیازمندان به ویژه خانواده‌های کم بضاعت، نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی در روز‌های سخت اخیر خواهد داشت.

او از آمادگی این انجمن برای دریافت کمک‌های مردمی خبر داد و افزود: شماره حساب بانکی این انجمن به شماره ۰۱۰۶۲۶۹۳۹۱۰۰۴ نزد بانک ملی و شماره حساب بانکی ۱۰۲۱۸۱۸۴۲۱۰۰۰۰۱ نزد بانک اقتصاد نوین این شهرستان آماده دریافت کمک‌های مردمی و خیران این شهرستان و سایر شهر‌ها برای آزادی زندانیان است.

 بیش از ۴۵۰ خانوداه زندانیان شهرستان‌های مراغه و عجب شیر و تعدادی از خانواده‌های زندانیان سایر شهر‌های ایران که در زندان مراغه هستند، از کمک‌ها و مساعدت‌های انجمن حمایت از زندانیان مراغه بهره مندند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.