سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چند نفر برای کارت هوشمند ملی ثبت نام نکرده اند؟

مدیر کل ثبت احوال خراسان جنوبی گفت: تا کنون ۳۹ هزار و ۳۹۶ نفر از واجدین شرایط استان برای کارت ملی هوشمند ثبت نام نکرده اند.

مهراور مدیر کل ثبت احوال خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: از مجموع ۵۸۸ هزار و ۳۷۵ نفر از واجدین شرایط دریافت کارت هوشمند ملی در استان، تاکنون ۵۴۸ هزار و ۹۷۹ نفر نسبت به تکمیل ثبت نام اقدام نموده اند.

او افزود: تعداد ۴۵۶ هزار و ۷۳۱ فقره کارت هوشمند ملی برای افرادی که تکمیل ثبت نام نموده اند، صادر شده که این میزان حدود ۲۰ درصد را شامل می‌شود.


بیشتر بخوانید


مدیر کل ثبت احوال خراسان جنوبی با بیان این که سازمان ثبت احوال مسئولیت چاپ و بارگذاری اطلاعات روی چیپ کارت هوشمند ملی را بر عهده دارد و لازمه این مهم در اختیار داشتن بدنه کارت موصوف می‌باشد عنوان کرد: به محض در اختیار گذاشتن بدنه کارت از سوی چاپخانه دولتی، سازمان ثبت احوال ظرفیت لازم جهت چاپ سریع کارت‌ها را داشته و حداکثر تلاش خود را در این خصوص بکار خواهد گرفت.

او با اشاره به افرادی که کد رهگیری خود را گم کرده اند گفت: این افراد برای صدور مجدد رسید ثبت نام می‌توانند به دفاتر ثبت نامی مراجعه و رسید حاوی کد رهگیری خود را دریافت نمایند.

مهراور ادامه داد: ثبت نام کارت ملی هوشمند از بهمن ماه سال ۱۳۹۱ در استان آغاز شد.

انتهای پیام / ط آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.