سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید نظارت بر مراکز عرضه کولر‌های آبی

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه از تشدید نظارت بر مراکز عرضه کولر‌های آبی در استان با هدف جلوگیری از هدررفت آب و انرژی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمودرضا نیازی مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت : استفاده از کولر‌های غیراستاندارد تاثیر قابل توجهی در هدررفت آب و همچنین بالا رفتن مصرف برق دارد.

او گفت : قطعاتی مانند موتور، تسمه و شناور بیشترین نقش را در مدیریت مصرف آب و انرژی دارند و از همین رو نظارت بر استفاده از قطعات استاندارد را نیز در کولر‌ها در برنامه داریم.

 نیازی گفت: تشدید نظارت بر استانداردسازی کولر‌های آبی هم در مراکز عرضه و هم در سطح مراکز تولید کولر و قطعات آن انجام می‌گیرد و تمام اقلام غیراستاندارد جمع‌آوری خواهد شد.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه تولید و عرضه کولر‌های آبی بدون علامت استاندارد و تجهیزات آن‌ها را ممنوع دانست و افزود: از مردم می‌خواهیم هنگام خرید به علامت استاندارد و کد ۱۰ رقمی درج شده ذیل نشان استاندارد توجه کرده و با ارسال این کد به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ از اصالت کالا و تولیدکننده آن اطمینان حاصل کنند.

نیازی ادامه داد: مردم می‌توانند تخلف در عرضه انواع کولر‌های غیراستاندارد و ملزومات آن را از طریق خط ارتباطی ۴۵۱۷-۰۸۳ به اطلاع اداره کل استاندارد استان برسانند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.