سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری استان مرکزی:

رفع توقیف وسایل خودرو‌ها و موتور سیکلت‌ها تسهیل می‌شود

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: در هفته قوه قضاییه سازو کار مناسبی برای رفع توقیف وسایل نقلیه موتوری ایجاد می‌کنیم.

حجت الاسلام سیدعبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در جریان بازدید از پارکینگ خودرو‌های توقیفی در اراک در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: بنا داریم در هفته قوه قضاییه سازو کار مناسب و راحتی برای رفع توقیف وسایل نقلیه موتوری ایجاد کنیم.

حجت الاسلام سیدعبدالمهدی موسوی افزود: در اجرای دستورات ریاست محترم قوه قضاییه مبنی بر تعیین تکلیف اموال توقیفی در سراسر کشور به اتفاق دادستان عمومی انقلاب مرکز استان و پلیس راهور مرکز استان از پارکینگ‌های سطح شهر اراک بازدید داشتیم.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه اتومبیل‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی وضعیت مناسبی ندارند افزود: تعداد زیادی وسایل نقلیه در پارکینگ‌ها هست که به لحاظ مدت زمان طولانی توقیف و ماندگاری در پارکینگ‌ها وضعیت فعلی وضعیت مناسبی نیست.

او اضافه کرد: از مردم که اتومبیل یا موتورسیکلت توقیف شده دارند خواهشمندیم همکاری کنند و حتماً در اسرع وقت مرجع توقیف کننده مراجعه کنند و ما هم ان شاء الله بنا داریم در آستانه هفته اول تیر ماه که هفته قوه قضائیه هست تسهیلاتی قائل شویم تا بتوانیم مقدار زیادی از این وسایل نقلیه توقیفی را رفع توقیف کنیم.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: ان شاء الله این هفته با حضور مسئولان استانی، پلیس راهور، مرجع قضایی، تعزیرات حکومتی، مبارزه با مواد مخدر و دیگر کسانی که مرتبط هستند در جلسه‌ای در دادگستری استان برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: در این جلسه راهکار‌ها و چگونگی رفع توقیف از وسائط نقلیه بررسی و اطلاع رسانی خواهد شدو امیدواریم با این راهکار‌ها و با این همتی که دوستان دارند شاهد رفع توقیف اکثر و سائط نقلیه توقیفی باشیم.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.