سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معدوم سازی بیش از ۲ هزار کیلوگرم مواد لبنی در جیرفت

رییس مرکز بهداشت جیرفت از کشف و معدوم‌سازی ۲ هزار کیلوگرم مواد لبنی فاسد در شهرستان جیرفت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فرزانه برخوری، رییس مرکز بهداشت جیرفت با بیان اینکه ۲ هزار کیلوگرم مواد لبنی فاسد در شهرستان جیرفت معدوم‌ سازی شدند، گفت: این مواد تاریخ مصرف گذشته از سوی بازرسان بهداشت محیط در یک واحد توزیع کننده طی ۴۸ ساعت گذشته، کشف شدند. 

 او از همشهریان خواست تا هنگام خرید مواد لبنی به تاریخ مصرف این مواد توجه کنند؛ چرا که فصل گرما باعث خراب شدن زودتر مواد لبنی می‌شود.

برخوری بیان کرد: مردم در صورت مشاهده هر گونه مواد تاریخ مصرف گذشته در فروشگاه‌ها، موضوع را به سامانه ۱۹۰ مرکز بهداشت گزارش دهند.

او از پلمب یک واحد آرایشگاه زنانه در شهر جیرفت خبر داد و گفت: این واحد صنفی متخلف به دلیل عمل نکردن به تذکرات بهداشتی از سوی کارشناسان بهداشت محیط، اعمال قانون شد.

رییس مرکز بهداشت جیرفت به اصناف شهرستان در شرایط کرونایی توصیه کرد: نکات بهداشتی، چون: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از دستکش و ماسک را رعایت کنند.

او با بیان اینکه با هنجارشکنان سلامت، برخورد قانونی می شود، بیان داشت: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان کرونا در این شهرستان، نظارت‌ها بر بازار و اماکن عمومی به صورت ویژه در دستور کار مرکز بهداشت است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

 انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.