سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاغفر: فقدان افراد دلسوز به ورزش کشور آسیب زده است

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال درباره مسائل مختلف توضیحاتی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین زاغفر رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم بزرگداشت پرویز ابوطالب مربی سابق تیم راه آهن درباره شخصیت او، اظهار داشت: پرویز از بزرگان فوتبال کشور بود و ثمرات زیادی برای این رشته ورزشی داشت. او مربی تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان کشور و همچنین از جمله افرادی به حساب می‌آمد که از خود، کتاب به انتشار رسانده بود. ما همه برای گرامیداشت این شخصیت بزرگ کشور جمع شده ایم.

او در خصوص وضعیت بد اقتصادی این روز‌های فوتبال ایران، گفت: فوتبال ورشکسته نمی‌شود، اما چند اشتباه باعث شده بسیاری از باشگاه ها با مشکلات مالی روبه رو شوند. دلیل اکثر این مشکلات ناشی از فقدان افراد دلسوز برای ورزش کشور است.

زاغفر افزود: افرادی مثل پرویز ابوطالب زندگی خود را وقف فوتبال کرده اند. متاسفانه در شرایط فعلی اشخاص دلسوز به شدت کم شده و افراد به دنبال منافع مالی خود هستند. در فوتبال افول کرده ایم و با توجه به ظرفیت‌های موجود انتظار بر آن بود که بهتر عمل می‌کردیم. حضور افرادی که سابقه روشنی در ورزش دارند باعث ضربه زدن به منافع اشخاص حاضر در سیستم می‌شود.

زاغفر در مورد قرارداد پر حاشیه با ویلموتس هم گفت: به طور شخصی با مربی خارجی مخالف نیستم، اما باید این حضور به ارتقای سطح دانش مربیان ایرانی ختم شود.

او در پایان عنوان کرد: امیدوارم افراد جدیدی که وارد فوتبال می‌شوند، مشکلات اساسنامه را برطرف کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.