سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نامگذاری ساختمان آموزشی دانشگاه پیام نور مشهد به نام شهید سلیمانی

ساختمان آموزشی دانشگاه پیام نور مشهد طی مراسمی با حضور مسئولان استانی به نام سردار شهید سپهد حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام محمد کاظم جباریان مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور خراسان رضوی در مراسم نامگذاری ساختمان آموزشی به نام سردار شهید سپهد حاج قاسم سلیمانی در این دانشگاه، گفت: شهید سردار سلیمانی ۵۰ سال در معرض دگرگونی‌های اجتماعی، جریانات اجتماعی انقلاب، جنگ، دفاع مقدس و سپاه پاسداران بوده و نشان داد که اگر انسان بخواهد می‌تواند به این مقام برسد.

او افزود: شهید سلیمانی بعد از جنگ تحمیلی نیز راه امام راحل را ادامه داد و در همه صحنه‌هایی که لازم به دفاع از اسلام و انقلاب بود حضور داشت و از مرز‌های کشور و همچنین کشور‌های اطراف دفاع کرد، ملت ما با همه وجود احساس کرد که اگر فرماندهی سردار شهید سلیمانی نبود در برابر داعش امنیت نداشتیم.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری  ادامه داد: به رسم ادای احترام و نهادینه کردن باور‌های شهادت طلبانه دانشگاهیان و توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و الگوبرداری نسل جوان دانشجو از شهدا به ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی، ساختمان آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز مشهد به نام این شهید مزین شده است.
 
انتهای پیام//ز.ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.