سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داوطلبان هلال احمر بهاباد یاریگر دانش آموزان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد گفت: طرح ارمغان مهر با مشارکت داوطلبان هلال احمر این شهرستان برای تامین لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند اجرا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،حسن رضاپور رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد گفت: طرح ملی ارمغان مهر با هدف کمک به کودکان نیازمند که شرایط تحصیل و قدرت خرید اقلام تحصیلی، بهداشتی و... را ندارند با مشارکت خیران و داوطلبان و اعضا جوانان هلال احمر بهاباد اجرا شد.

او حمایت از سلامت دانش آموزان، ترغیب خیران و داوطلبان برای کمک رسانی مستمر به مدارس روستایی و فرهنگ سازی برای اهتمام بیشتر به بهداشت در مناطق محروم را به عنوان دیگر اهداف تعریف شده طرح ارمغان مهر برشمرد.

رضاپور افزود: در اجرای طرح ملی ارمغان مهر تا کنون بیش از ۲۰ بسته لوازم التحریر، بسته بهداشتی و البسه به ارزش ریالی هر بسته ۲۰۰۰۰۰۰ریال بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد اظهار داشت: یکی از وظایف سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، ارائه خدمات حمایتی به نیازمندان آسیب پذیر و آسیب‌دیدگان با جذب مشارکت افراد خیر و استفاده از توان داوطلبی است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.