سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام نتایج پنجمین دوره انتخابات مجمع هلال احمر هندیجان

رئیس هلال احمر هندیجان از اعلام نتایج پنجمین دوره انتخابات مجمع هلال احمر این شهرستان خبر داد.

وهاب شیرعلی رئیس هلال احمر هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: دیروز جمعه ۲۳ خردادماه پنجمین دوره انتخابات مجمع هلال احمر این شهرستان همزمان با استان خوزستان برگزار شد.

او هدف از برگزاری این دوره از انتخابات را تعیین اعضای شورای اجرایی و بازرسی عنوان کرد و افزود: این انتخابات با شرکت حداکثری اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر و با حضور نمایندگان ستاد اجرایی و هیات نظارت شامل نماینده ستاد اجرایی و هیات نظارت برگزار گردید.

شیرعلی بیان داشت: در این انتخابات ۴ نفر اعضای اصلی، ۲ نفر عل البدل شورای اجرایی و یک نفر بازرس اصلی و یک نفر عل البدل بازرسی هلال احمر این این شهرستان برای مدت ۴ سال با رای اعضای واجد شرایط جمعیت انتخاب شدند که در مرحله اول ۲ نفر از اعضای منتخب شورای اجرایی جهت شرکت در مرحله دوم انتخابات مجامع استانی که در مرکز استان خوزستان برگزار می‌گردد راه یافتند.

انتخابات مجمع هلال احمر براساس قوانین، هر ۴ سال یکبار در سراسر کشور برگزار می‌گردد و امسال علیرغم شیوع بیماری کرونا ویروس، این انتخابات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی با استقبال خوب اعضای و گروه‌های امداد و نجات، نجاتگران، جوانان هلال احمر و ... برگزار گردید.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.