سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همه تجهیزات آب‌شیرین‌کن بوشهر تامین شد/ تلاش برای تکمیل این طرح در امسال

سرمایه‌گذار طرح آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار متر مکعبی بوشهر می‌گوید تجهیزات خریده شده و تمام تلاش خود را به کار گرفته که این طرح طبق برنامه زمان‌بندی تکمیل شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرعامل گروه مپنا سرمایه‌گذار طرح آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار متر مکعبی بوشهر در بررسی روند اجرایی آن، بیان کرد: تلاش می‌کنیم این طرح با تامین اعتبار لازم براساس برنامه زمان‌بندی تکمیل شود.

عباس علی‌آبادی با تاکید بر تامین بخشی از اعتبار خرید تضمینی آب برای تسریع در تکمیل این طرح، افزود: مجریان طرح آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار متر مکعبی بوشهر شبانه‌روز برای تکمیل آن در تلاش هستند و امیدواریم با تامین اعتبار لازم وارد مدار تولید شود.

او با بیان اینکه تمام تجهیزات طرح آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار متر مکعبی بوشهر خریداری شده است، گفت: بیش از ۸۰ درصد تجهیزات این طرح از شرکت‌های داخلی تامین شده و بخشی هم وارداتی است که در اوج تحریم‌ها تامین شده است.

سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد تومانی در ساخت آب‌شیرین کن بوشهر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب بوشهر هم با تاکید بر نقش مهم اجرای این طرح در حل مشکلات آب آشامیدنی استان ادامه داد: اکنون دو طرح آب‌شیرین‌کن با ظرفیت ۳۲هزار و ۵۰۰ متر مکعب در بوشهر و کنگان در مدار تولید است که تکمیل طرح ۳۵ هزار متر مکعبی بوشهر می‌تواند پاسخگوی بخش عمده‌ای از مشکلات کمبود آب باشد.

عبدالحمید حمزه‌پور با بیان اینکه شرکت مپنا افزون بر ۱۵۰ میلیارد تومان در این طرح سرمایه‌گذاری می‌‌کند، افزود: این طرح در زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع با تاسیسات و امکانات پیشرفته در کنار ساحل خلیج فارس بوشهر در حال اجراست.

او  عنوان کرد: تمام تلاش‌ها بر این  است که این طرح امسال وارد مدار تولید شود.

استاندار بوشهر نیز با قدردانی از تلاش سرمایه گذار و شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر بیان کرد: با افتتاح طرح آب‌شیرین‌کن ۳۵هزار متر مکعبی بوشهر این شهر به پایداری مطمئنی در تامین آب می‌رسد.

عبدالکریم گراوند بیان کرد: با اراده‌ای که در اجرای این طرح است پیش بینی می‌شود براساس برنامه‌زمان‌بندی تکمیل و افتتاح شود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سید محمد
۰۱:۴۱ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
باسلام اگر قرار طرح اب شیرین از دریا تهیه شود لازم است طرح فاضلاب که به دریا ریخته میشد هم در روند اولیت کار قرار گیردکه از پشت اب شیرین کن و در محدوده سپاه بخش جنوبی زیستگاه جانوران حاشیه ساحلی رو به خطر انداخته و همچین به دلیل گرم شدن هوا و اب تنی شهروندان در این منطقه ضرورت داره که رسیدگی شود با تشکر