سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده از ماسک در ادارات مهاباد اجباری شد

فرماندار مهاباد از اجباری شدن استفاده از ماسک در ادارات و مکان‌های عمومی پرجمعیت این شهرستان خبر داد.

ایرج شجاعی معاون استاندار و فرماندار ویژه مهاباد در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تمامی کسبه و بازاریان به صورت خودجوش و داوطلبانه برای مقابله با این بیماری برای یاری رساندن به مسئولین شهرستان شغل‌های خود را تعطیل کردند.

 شجاعی اضافه کرد: با توجه به اینکه شهرستان مهاباد یک قطب گردشگری در استان به شمار می‌رود و از طرفی با داشتن ۵ راه مواصلاتی به شهرستان‌های اطراف پس از برداشته شدن محدودیت‌های اجتماعی پس از ۱۵ اردیبهشت ماه به بعد به کانون شیوع این بیماری در استان تبدیل شده است.

فرماندار مهاباد  تاکید کرد: با ابلاغ دستور العمل ستاد کرونا شهرستان مهاباد استفاده از ماسک در تمامی ادارات و بانک‌ها و پست بانک‌ها اجباری شده است و با افرادی که به عنوان عامل تهدید کننده سلامت ضمن نادیده گرفتن دستور العمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از طریق مراجع قضایی برخورد می‌شود.

او افزود: مشارکت عالی خیران این شهرستان در مقابله با تبعات این بیماری در جامعه ستودنی است و تاکنون بیش از ۸۰ میلیارد ریال از سوی خیران در این شهرستان به حوزه سلامت کمک اهدا شده که در میان شهرستان‌ها بیشترین میزان مشارکت در سطح استان به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.