سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدا ۲ دستگاه دیالیز به بیماران کلیوی

رییس هیات مدیره حمایت از بیماران کلیوی گفت: ۲ دستگاه دیالیز توسط انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی روز پنجشنبه طی مراسمی به بیمارستان شهدای شهرستان سرپل‌ذهاب اهدا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  رییس هیات مدیره حمایت از بیماران کلیوی گفت: دستگاه‌های دیالیز توسط خیران و هر یک به مبلغ ۲۷۰ میلیون تومان خریداری شده است.

سیدعلی موسوی اظهارداشت: انجمن حمایت از بیماران کلیوی بدون وجود ردیف بودجه دولتی از بیماران کلیوی حمایت می‌کند که باتوجه به وجود بیماران دیالیزی در سرپل ذهاب این انجمن تشخیص داد که در این شهرستان وجود این دستگاه‌ها ضروری است از این رو نسبت به اهدای آن اقدام کرد.

رییس هیات مدیره حمایت از بیماران کلیوی ادامه داد: دستگاه‌های دیالیز کشورمان قدیمی هستند و نیاز است نظام سلامت کشور هرچه سریعتر برای رفع مشکلات بیماران کلیوی و تعویض دستگاه‌های موجود در کشور اقدام کنند.

فرماندار سرپل‌ذهاب نیز گفت: بخش دیالیز بیمارستان شهدای سرپل ذهاب هم اکنون با ۱۲ دستگاه و هشت تخت در نوبت کاری به ۳۳ بیماران دیالیزی سرپل ذهابی و سایر شهرستان‌های همجوار خدمات لازم را ارایه می‌دهد.

محبت جمالی نیا افزود: بخش خصوصی، سازمان‌های مردم نهاد و انجمن‌های بیماران کلیوی در راه اندازی و تجهیز این مرکز در سرپل ذهاب نقش ویژه‌ای داشتند که زحمات آن‌ها قابل قدردانی است.

مسوول امور استان‌های انجمن حمایت از بیماران کلیوی نیز گفت: انجمن بیماران کلیوی اولین سازمان مردم نهاد کشور است که ۱۹۰ شعبه دارد و ۸۰ هزار بیمارکلیوی را تحت پوشش دارد.

برات باقری افزود: درسال ۱۳۹۷ انجمن حمایت از بیماران کلیوی در سرپل ذهاب افتتاح شد و امروز بخش دیالیز بیمارستان تجهیزات مناسبی دارد و به بیماران خدمات خوبی ارایه می‌دهد.
انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.