سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از اجرای طرح انضباط بخشی ترافیکی تا دستگیری سارق موتور‌های کشاورزی

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: اجرای طرح تشدید انضباط بخشی ترافیکی از روز جاری در کرمان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: اجرای طرح تشدید انضباط بخشی ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان با بکارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود از روز سه شنبه آغاز و تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

او افزود: در اجرای این طرح کلیه نقاط حادثه خیز در سطح معابر شهری در استان و برخی از شهرستان‌ها شناسایی و تحت پوشش ترافیکی قرار خواهند گرفت.

سردار ناظری با اشاره به اینکه این طرح در شهر‌های کرمان، رفسنجان و سیرجان اجرا می‌شود، گفت: یکی از اولویت‌های پلیس راهنمایی و رانندگی در سال‌جاری افزایش انضباط ترافیکی، قانونمند کردن هرچه بیشتر و توجه به رعایت قانون توسط رانندگان است.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: ماموران پلیس راهور در سطح استان در تلاشند تا بتوانند با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود درون و برون سازمانی و همچنین اقدامات فرهنگی و کنترل تخلفات حادثه ساز، امنیت ترافیکی حداکثری را در سطح استان ایجاد کنند تا شاهد کاهش تلفات ناشی از تصادفات و عواقب اجتماعی و اقتصادی ناشی از آن در سطح استان باشیم.

سارقان به عنف تلفن همراه در کمتر از یک ساعت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری ۲ سارق به عنف تلفن همراه در شهر کرمان خبر داد و گفت: این متهمان به محض سرقت تلفن همراه یک شهروند در عملیات ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ این فرماندهی در کمتر از یک ساعت دستگیر شدند.

سرهنگ محمدرضا فداء گفت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر سرقت بعنف یک دستگاه تلفن همراه گرانقیمت از یک شهروند کرمانی، بلافاصله ماموران با دریافت مشخصات سارقان دستگیری سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

او در ادامه افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهر کرمان با افزایش گشت‌های نامحسوس ۲ نفر که با یک دستگاه موتورسیکلت در حال پرسه زنی و انتخاب سوژه برای سرقتی دیگر بودند را مشاهده و در عملیاتی ضربتی آن‌ها را غافلگیر و دستگیر کردند.

سرهنگ فدا تصریح کرد: سارقان که از اتباع بیگانه و سابقه دار نیز بودند با توجه به مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند و به ۶ فقره سرقت تلفن‌های همراه گرانقیمت دیگر در شهر کرمان معترف شدند.

توقیف ۳۲۲ دستگاه موتورسیکلت و خودروی متخلف در شهرستان شهربابک

فرمانده انتظامی شهرستان شهربابک از توقیف ۱۲۶ دستگاه موتورسیکلت و ۱۹۶ دستگاه خودرو متخلف از ابتدای سالجاری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محسن صیفوری گفت: از فروردین ماه سالجاری تاکنون با اجرای طرح‌های مشترک ارتقاء امنیت اجتماعی که توسط اکیپ‌هایی از پلیس راهور و سایر پلیس‌های تخصصی در سطح شهرستان به مرحله اجرا درآمد تعداد ۱۲۶ دستگاه موتورسیکلت و ۱۹۶ دستگاه خودرو متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.

او افزود: عمده تخلفات اکثر خودرو‌های توقیف شده دستورات قضایی؛ آلودگی صوتی، سرعت غیرمجاز، جرایم بالای ۱۰ میلیون ریال و تخلفات موتورسیکلت‌ها نیز حرکت در جهت مخالف مسیرمجاز، حرکات نمایشی، حرکت در پیاده رو و عدم استفاده از کلاه ایمنی و مزاحمت بوده است.

سرهنگ صیفوری با اشاره به این که اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در جهت افزایش امنیت و آرامش مردم به صورت مستمر اجرا می‌شود به رانندگان خودرو‌ها و راکبان موتورسیکلت توصیه کرد: با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و همکاری با پلیس، زمینه کاهش سوانح و تصادفات را برای خود و سایر مردم فراهم کنند.

دستگیری ۲ سارق و کشف ۲۰ فقره وسایل چاه موتور‌های کشاورزی در انار

فرمانده انتظامی انار از دستگیری ۲ سارق و کشف ۲۰ فقره وسایل چاه موتور‌های کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا خلیلی نژاد گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت وسایل چاه موتور‌های کشاورزی در سطح حوزه استحفاظی، پی گیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام کار اطلاعاتی و بررسی شیوه‌های وقوع سرقت ۲ متهم را شناسایی و آن‌ها را پس از هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

سرهنگ خلیلی نژاد تصریح کرد: متهمان به ۲۰ فقره سرقت وسایل چاه موتور‌های کشاورزی اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارق احشام در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری سارق احشام و کشف ۴۰ راس گوسفند سرقتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرهنگ محمدرضا ایران نژاد بیان داشت: در پی وقوع سرقت احشام در روستا‌های شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: سرانجام با تلاش شبانه روزی مأموران پلیس آگاهی در این رابطه یک متهم شناسائی و در عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

او افزود: این متهم دربازجویی‌های تکمیلی پلیس به سرقت ۴۰ راس گوسفند به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از روستا‌های شهرستان سیرجان اعتراف کرد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.