سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور به اراک / هدفگذاری تأمین اجتماعی برای توسعه خدمات نوین و تحول دیجیتال

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور در جلسه شورای اداری بیمه و درمان استان مرکزی شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور در سفر یک روزه به استان مرکزی در جلسه شورای اداری بیمه و درمان استان شرکت کرد.

شورای اداری بیمه و درمان استان مرکزی با حضور سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور، زندیه وکیلی و فرخی معاونین هماهنگی امور عمرانی و اقتصادی استانداری و مدیران و مسئولین دستگاه‌های ذیربط در اراک برگزار شد.

هدفگذاری تأمین اجتماعی برای توسعه خدمات نوین و تحول دیجیتال

سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور  در این جلسه  از هدفگذاری تأمین اجتماعی برای توسعه خدمات نوین و تحول دیجیتال خبر داد و گفت: در گام اول حذف تاریخ اعتبار دفترچه‌های تأمین اجتماعی را داشتیم  و گام بعدی هم   حذف دفترچه‌های کاغذی و احراز هویت الکترونیکی است تا شاهد کاهش قابل توجه ازدحام مردم در واحد‌های اجرایی تأمین اجتماعی  باشیم.

سالاری با اشاره به  تلخیص و تنقیح بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های این سازمان افزود: حدود ۲۰۰۰ بخشنامه و دستورالعمل مبنای فعالیت شعب تأمین اجتماعی  نیاز به اصلاح و تنقیح  دارد که با تشکیل شورای تنقیح بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها  قرار است به  ۶۰ بخشنامه تنقیحی  کاهش یابد.

او  اصلاح فرآیند تخصیص بودجه به بیمارستان‌های ملکی و همچنین اصلاح سطح بندی و تعریف شاخص‌های مشخص برای احداث و یا توسعه مراکز درمانی را از مهمترین  برنامه های در دست اجرا ی حوزه درمان این سازمان دانست.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور با اشاره به  اصلاحات  در نحوه مدیریت خدمات درمانی سازمان تأمین اجتماعی بیان کرد:   این اقدامات ارتقاء کیفیت و مدیریت بهینه منابع مالی تخصیص یافته به حوزه درمان تأمین اجتماعی را در پی خواهد داشت.

او  از تلاش برای پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد خبرداد واظهار کرد: تأخیر‌های سال گذشته در حوزه پرداخت مطالبات برطرف شده و پرداخت مطالبات مراکز درمانی دانشگاهی  در حال اجراست.

 بازدید از یکی از شعب تأمین اجتماعی شهر اراک، بازدید از بیمارستان امام خمینی زیرمجموعه تامین اجتماعی استان مرکزی، نشست با بازنشستگان و کارگران، حضور در شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت از جمله برنامه های سفر یک روزه سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور  به استان مرکزی است.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.