سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کار در بیمارستان‌های قرنطینه کرونایی بسیار سخت است

رئیس شبکه بهداشت و درمان بندرماهشهر گفت: کار در بیمارستان‌های قرنطینه بیماران کرونایی بسیار سخت و طاقت فرسا است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد شنبدی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر گفت: شرایط کار در بیمارستان‌های قرنطینه بیماران کرونایی بسیار سخت و طاقت فرساست و کادر درمان و بهداشت را دچار خستگی و فرسایش مفرط کرده است.

او بیان داشت: علاوه بر خودشان خانواده‌های آنان نیز در معرض ابتلا به این بیماری قرار دارند؛ بنابراین از شهروندان تقاضا می‌کنم حتی المقدور از مراجعه به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خودداری نمایند.

شنبدی افزود: اگر شرایط به همین صورت ادامه پیدا کند بی شک بار روانی و خستگی پرسنل را بیش از حد خواهد کرد بنابر این لازم است مردم توجه بیشتری به رعایت نکات بهداشتی داشته باشند و به هیچ عنوان بدون ماسک از خانه خارج نشوند

دبیر ستاد مقابله باکرونا بندرماهشهر تصریح کرد:  از مردم می‌خواهم در منازل خود بمانند، خودقرنطینگی پیشه کنند، به پاساژ‌های مسقف و شلوغ نروند در مراسمات فاتحه خوانی و عروسی و فعالیت‌های جمعی اکیدا شرکت نکنند که در غیر این صورت گرفتار بیماری شوم کرونا می‌شوند و در این میان خصوصا جان افراد مسن و بیماران زمینه‌ای را به خطر می‌اندازند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بندرماهشهر از شرکت‌های پتروشیمی منطقه خواست در وضعیت خطیر فعلی جهت جلوگیری از گسترش بیماری کرونا برنامه‌های تعمیرات اساسی خود را به تاخیر بیندازند.

این مقام مسئول گفت: در شهرستان بندرماهشهر در پیک بیماری کرونا قرار گرفته ایم و می توان گفت هم اکنون بدترین شرایط، طی ۴ ماه گذشته را تجربه می‌کنیم و  به دلیل افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و تعداد مراجعات بیماران بدحال تخت‌های بیمارستانی مختص بیماری‌های دیگر را هم به بیماران کرونایی اختصاص داده ایم و از این بابت خدمت دهی به سایر بیماران نیز تحت الشعاع قرار گرفته است.

انتهای پیام/م

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.