سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در فامنین

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از دستگیری ۸ سارق در نتیجه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ علی حسن حیدری، فرمانده انتظامی شهرستان فامنین گفت: در ۴۸ ساعت گذشته در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم، با حضور حداکثری مأموران انتظامی شهرستان و یگان‌های انتظامی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان فامنین اجرا شد.

او ادامه داد: در اجرای این طرح، ۸ سارق از جمله سارق موتورسیکلت، اماکن دولتی و منزل دستگیر و ۵ فقره سرقت از جمله سرقت منزل، اماکن دولتی و موتورسیکلت نیز کشف شد.

سرهنگ حیدری گفت: در این ماموریت، ۲ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و مقادیری مواد مخدر کشف و ۱۶ دستگاه انواع وسایل نقیله متخلف نیز توقیف شدند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف نا امن کردن محیط برای مجرمان در طول سال به قوت خود باقی است و اجرایی خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اخبار و اطلاعات از فعالیت مجرمان و بر هم زنندگان نظم و امنیت در شهرستان را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.