فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: ۱۳۶معتاد و خرده فروش مواد مخدر در نهاوند دستگیر شدند.

 

دستگیری ۱۳۶معتاد وخرده فروش مواد مخدر در نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ احمد ساکی، فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: در چند طرح ضربتی ۱۳۶معتاد و خرده فروش انواع مواد مخدر امسال در این شهرستان دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

سرهنگ ساکی افزود: کارکنان انتظامی شهرستان نهاوند با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی و استفاده بهینه از ظرفیتها و همچنین بکارگیری شگردهای خاص پلیسی،از ابتدای امسال تاکنون اقدام به اجرای طرح ها و عملیات های متعدد در شهر و روستا ها کرده اند.

او گفت: با اقدامات انجام شده بیش از ۲۸ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف،۱۳۶نفر از معتادان ،خرده فروشان وقاچاقچیان دستگیر و ۳ باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: نیروی انتظامی شهرستان نهاوند با هدف پیشگیری موثر اجتماعی از آسیب ها و تهدیدات مواد مخدر در جامعه برنامه های متنوعی از جمله ارائه برنامه های آموزشی و بیان توصیه ها و هشدارهای پلیسی در راستای پیشگیری از جرائم و آسیب ها را انجام می دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند مقابله اثربخش با مقوله مواد مخدر را نیازمند عزم همگانی مسئولان همه دستگاه ها، همچنین مردم و نهادینه کردن مشارکت های عمومی دربین اقشار مختلف جامعه دانست و توجه ویژه دستگاه های اجرایی  با تعامل را،  راهکاری مناسب برای پیشگیری از این معضل عنوان کرد.

ساکی با اشاره به کشف ۵کیلوگرم هروئین در روزهای اخیر بیان کرد: شهرستان نهاوند محل عبور مرور چند شهرستان و استان در غرب به مرکز کشور است و بیشترین کشفیات را داریم به طوری که در هفته گذشته ۵کیلوگرم هروئین از مواد فروشان کشف کردیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.