سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نباید برای سرمایه گذاران در کرمانشاه مانع تراشی کرد

فرماندار کرمانشاه دربازدید از مجموعه شاه عباسی ماهیدشت گفت : نباید برای سرمایه گذاران در کرمانشاه مانع تراشی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رنجبر فرماندار کرمانشاه با اشاره به تقویت سرمایه گذاری در راستای توسعه کرمانشاه گفت : نباید برای سرمایه گذاران در کرمانشاه مانع تراشی کرد .

او گفت : کسانی که برای سرمایه گذاری در کرمانشاه مانع تراشی میکنند قطعا خداوند متعال آن‌ها را با توجه به این شرایط سخت اقتصادی نمی‌بخشد.

فرماندار کرمانشاه کاروانسرای تاریخی ماهیدشت و‌توجه به آن را فرصت بسیار مغتنمی برشمرد که میتواند به معرفی هرچه بهتر استان کرمانشاه منتج شده و این مجموعه چنانچه بدان توجه کافی شود کمک شایان توجهی به گردشگری و توسعه آن در کرمانشاه مینماید .

فرماندار کرمانشاه افزود : ما باید مسیر سرمایه گذاری در کرمانشاه را هموار سازیم نه مانع تراشی کنیم.

رنجبر از مسئولان بخش ماهیدشت اعم از بخشدار و شهردار شورای شهر و سایر مدیران آن بخش خواست با تمام توان به کمک سرمایه گذار این کار وانسرا شتافته و اورا یاری کنند .

او از شهردار ماهیدشت خواست هرچه سریعتر طرح زیبا سازی محوطه بیرونی و ایجاد فضای سبز در ورودی این مجموعه را آماده و ارائه کند در غیر این صورت کوچکترین اعتباری برای شهرداری ماهیدشت مورد توجه نخواهد بود .

او از مسئولان میراث فرهنگی وگردشگری شهرستان کرمانشاه خواست تمام توان خود را برای مرتفع ساختن مشکلات مجموعه شاه عباسی ماهیدشت به کار بگیرند.

رنجبر از مدیران خواست که برای سرمایه گذران مانع تراشی نکنند تا ایشان رغبت کنند در راستای توسعه سرمایه گذاری خود در کرمانشاه اقدام کنند.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.