سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده ازظرفیت خیران مدرسه ساز در میامی

فرماندار میامی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت خیران مدرسه ساز می‌بایست در این شهرستان یک اولویت باشد، گفت: خیران ظرفیتی برای ساخت، تجهیز و بهسازی مدارس تخریبی شهرستان هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، احمد ملایری فرماندار میامی در جلسه شورای آموزش و پرورش میامی ضمن اشاره به تلاش‌هایی که در راستای برگزاری کلاس‌های مجازی و با هدف حفظ سلامت دانش آموزان انجام شد قابل تقدیر هستند، گفت: دوران کرونا سبب شد تا با هدف حفظ سلامت دانش آموزان کلاس‌های درسی از طریق مجازی برگزار شود و در این بین باید از تلاش تمام معلمان شهرستان تقدیر کرد.

او با بیان اینکه طبق گزارش‌های ارسالی از سوی آموزش و پرورش اجرای طرح آجر به آجر با هدف استفاده از ظرفیت خیران مدرسه‌ساز در میامی در حال انجام است که در واقع خبر بسیار مسرت‌بخشی محسوب می‌شود، افزود: استفاده از ظرفیت خیران مدرسه‌ساز در میامی اولویت باشد تا بتوانیم شاهد ساخت و تجهیز مدارس باشیم.

فرماندار میامی با بیان اینکه تعیین و تکلیف وضعیت مدارس هیئت امنایی نیز از دیگر اقداماتی است که باید درباره آن تصمیمات خوبی گرفته شود، بیان کرد: نحوه برگزاری آزمون‌های نوبت دوم دانش آموزان، شرایط رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانی، اوقات فراغت و کانون‌های ورزشی و… در زمره مسائلی است که باید در حوزه آموزش و پرورش به آن رسیدگی کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش میامی نیز در این نشست با بیان اینکه به دلیل کرونا از اسفندماه ۹۸ تا هفدهم اردیبهشت‌ماه سال ۹۹ تمام کلاس‌های درس شهرستان تعطیل بود، گفت: کلاس‌ها در این مدت به صورت مجازی برگزار می‌شد که البته هدف از آن سلامت دانش آموزان بود.

حسن محمدی با بیان اینکه میامی شش هزار دانش‌آموز دارد و آموزش و پرورش تنها اجازه دارد که امتحانات دو پایه تحصیلی را حضوری برگزار کند، ابراز کرد: این دو پایه نیز باید در صورت سلامت و عدم ابتلاء به ویروس کرونا از سوی دانش آموزان، برگزار شود لذا کار کمی دشوار به نظر می‌رسد با این حال آموزش و پرورش آمادگی دارد تا برای حفظ سلامت دانش‌آموزی هر کاری انجام دهد از سوی دیگر باید گفت آزمون‌ها در کمترین تراکم و کمترین رفت و آمد و با رعایت حفظ پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.