حسن کاتبی بابیان اینکه ۵۲ خیر مدرسه‌ساز در دامغان با آموزش‌وپرورش همکاری دارند گفت: تعهد خیران مدرسه‌ساز ۱۲ میلیارد ریال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسن کاتبی رئیس آموزش‌وپرورش دامغان با بیان اینکه ۵۲ خیر مدرسه‌ساز در دامغان با آموزش‌وپرورش و اداره کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان سمنان همکاری دارند، گفت: تعهد خیران مدرسه‌ساز ۱۲ میلیارد ریال است.

او افزود: تعهد خیران مدرسه‌ساز دامغان کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت، تعمیرات فضا‌های آموزشی، تجهیزات کتابخانه‌های مدارس و سایت، مشارکت در احداث فضا‌های آموزشی و ساخت سرویس‌های بهداشتی مدارس را شامل می‌شود.

رئیس آموزش‌وپرورش دامغان از در دست‌ساخت بودن پنج پروژه عمرانی آموزشی با مشارکت خیران و دولت در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد دو پروژه خیر ساز و سه پروژه دیگر با مشارکت و همکاری دولت و منابع دولتی برای شهرستان دامغان در دست‌ساخت است.

کاتبی بابیان اینکه پروژه‌های عمرانی آموزشی در دست‌ساخت در دامغان به طور میانگین بین ۵۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، در ادامه تصریح کرد: برای تکمیل این پروژه‌ها در مجموع اعتباری معادل ۲۱ میلیارد ریال صرف و هزینه می‌شود.

او افزود: سال گذشته ۲۴ کلاس درس استاندارد و یک سالن ورزشی شهدای مدافع حرم واقع در مسکن مهر با اعتبار هفت میلیارد تومان با کمک‌های خیران و دولت افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار