سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقامه نماز جمعه این هفته در همه شهرستان‌های استان اصفهان

مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت:همه مقدمات برگزاری نماز عبادی، سیاسی جمعه در ۲۳ شهرستان استان اصفهان به جز فریدونشهر با رعایت اصول بهداشتی فراهم شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام محمدرضا صالحیان مسوول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان امروز در نشست هماهنگی برگزاری نماز جمعه استان افزود: نخستین نماز عبادی، سیاسی جمعه امسال اصفهان این هفته در مصلی بزرگ این شهر اقامه می‌شود.

حجت الاسلام محمدرضا صالحیان افزود: همه مقدمات برگزاری نماز عبادی، سیاسی جمعه در ۲۳ شهرستان استان فراهم شده و ستاد‌های نمازجمعه موظف شده اند با رعایت اصول بهداشتی، نماز جمعه را به مدت یک ساعت به صورت کوتاه، مختصر و بدون تشریفات برگزار کنند.

او اضافه کرد: مردم علاوه برلزوم رعایت فاصله اجتماعی در ورودی و خروجی‌های مصلی و دیگر اماکن برگزاری نماز جمعه در استان اصفهان، موظف به استفاده از وسایل شخصی از جمله مهر و سجاده هستند و هیچ شخصی بدون ماسک حق ورود به محل برگزاری نماز جمعه را ندارد.

مسوول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان با قدردانی از اداره و نهاد‌های مختلف استان در این مدت، از اطلاع رسانی به موقع صداو سیمای مرکز اصفهان در طول شیوع بیماری کرونا و همچنین پوشش خبری آغاز برگزاری نماز جمعه در برخی از شهرستان‌ها قدردانی کرد.

پس از شیوع کرونا و تعطیلی نماز جمعه، نخستین نماز جمعه امسال در استان اصفهان، ۱۹ اردیبهشت در شهرستان بوئین میاندشت اقامه و به تدریج در دیگر شهرستان‌های دارای وضعیت سفید برگزار شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.