استاندار اصفهان از اقامه نماز جمعه در شهرهای دارای وضع زرد و سفید کرونا در استان اصفهان از اول تیر خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رضایی استاندار اصفهان در حاشیه نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان اصفهان با اشاره به برگزاری نشست ملی مجازی مقابله و پیش کرونا در صبح امروز گفت: در این نشست مقرر شد با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و نظارت جدی دانشگاه علوم پزشکی از ۲۴ خرداد مهد‌های کودک فعالیت خود را از سر گیرند.
عباس رضایی افزود: برگزاری تور‌های گردشگری داخلی هم به شرط رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و استفاده از ۵۰ درصد ظرفیت از ۲۴ خرداد بلامانع است.

او اضافه کرد: کلاس‌های آموزشی قرآن، زبان‌های خارجی و موسیقی هم از ۲۴ خرداد با رعایت همان شرایط می‌تواند برگزار شود.

رضایی همچنین از اقامه نماز جمعه در شهر‌های دارای وضع زرد و سفید کرونا در استان اصفهان از اول تیر خبرداد و گفت:البته با شرط رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اینکه وضعیت زرد یا سفید خود را حفظ کنند.

استاندار اصفهان اضافه کرد:بازگشایی سینما‌ها و برگزاری کنسرت‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ظرفیت ۵۰ درصدی و برگزاری مراسم ترحیم در آرامستان‌ها هم از اول تیر بلامانع است.

رضایی در ادامه با بیان اینکه تمهیدات زندگی با کرونا را باید یاد بگیریم گفت:هم‌اکنون وضع شیوع کرونا درهمه مناطق استان اصفهان زرد است، ولی این به معنای تمام شدن موضوع کرونا نیست.

او بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی، زدن ماسک، جلوگیری از تردد غیر ضروری در اماکن عمومی، پرهیز از حضور در اجتماعات برای پیشگیری از شیوع کرونا در استان اصفهان تأکید واضافه کرد: اگر دوباره شیوع گسترش یابد و وضع قرمز شودامکان اعمال دوباره محدودیت‌ها وجوددارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.