سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای ۴۲ سری جهیزیه توسط بسیج سازندگی قوچان به نوعروسان

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه قوچان گفت: ۴۲ سری جهیزیه به ارزش پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال با پیگیری‌های بسیج سازندگی تهیه و در اختیار نوعروسان نیازمند قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ دوم پاسدار علی زرقانی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه قوچان گفت : یکی از اقدامات سپاه همگام با سایر دستگاه‌های خدمت رسان همچون کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی، کاهش درد و رنج‌های اقشار کم درآمد جامعه و محرومیت‌زدایی است که در سال‌های اخیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه به‌خوبی در این زمینه فعال بوده است.

او افزود: پارسال نیز ۶۰ سری جهیزیه توسط بسیج سازندگی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی قوچان به نوعروسان اهدا شد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه قوچان ادامه داد: قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در موارد مختلف همچون توزیع نوشت افزار و سبد‌های معیشتی خوش درخشیده است.

حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی امام‌جمعه قوچان نیز در این مراسم با بیان اینکه یکی از مباحث مهم مورد تاکید در اسلام ازدواج است گفت: از نظر اسلام ازدواج در جهت سالم‌سازی جامعه است و جامعه به این سالم‌سازی نیاز دارد.

او افزود: سالم‌سازی جامعه با امر ازدواج، زندگی خوب و کاهش آسیب‌های اجتماعی نظیر اعتیاد را به ارمغان می‌آورد و زوجین را در مراودات از چالش‌ها باز می‌دارد.


امام جمعه قوچان ادامه داد: تکریم و توجه به محرومان توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی به‌خوبی اجرا می‌شود و این سه نهاد در زمینه محرومیت‌زدایی تلاش‌های مؤثر داشته‌اند به عنوان‌مثال بازسازی و ترمیم قنوات در روستا‌ها توانسته بسیاری از مشکلات آب روستائیان را حل کند.

حجت‌الاسلام دستجردی بیان کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی توانسته‌اند علاوه بر تهیه جهیزیه و بسته‌های کمک معیشتی در محرومیت‌زدایی و اشتغال زایی نیز موفق باشند.
 
انتهای پیام// م.ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.