سرپرست کمیته امداد چناران گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۹۳ زوج نیازمند چنارانی با حمایت کمیته امداد، زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابراهیم خیرخواه  سرپرست کمیته امداد چناران با بیان اینکه یکی از خدمات ارائه شده به مددجویان در زمینه کمک به امر ازدواج است که برای دختران و بانوان ازدواج مجدد،کمک هزینه ازدواج و یا جهیزیه و به فرزندان پسر هدیه ازدواج پرداخت می‌شود، گفت:  برای این تعداد زوج ۴۸۰ میلیون اعتبار با کمک نیکوکاران و منابع داخلی هزینه شد.

او  با عنوان اینکه این نهاد با هدف ارتقای زندگی مددجویان برنامه‌های متنوعی دارد تا بستر رشد مددجویان در ابعاد مختلف زندگی فراهم شود، تصریح کرد: این ۹۳ زوج شامل ۸۵ نوعروس، ۷ نوداماد و یک ازدواج مجدد از خانواده‌های تحت حمایت است.

سرپرست کمیته امداد چناران اقلام جهیزیه اهدایی به نوعروسان را شامل بسته فرهنگی و لوازم ضروری زندگی مانند یخچال، گاز، سرویس قابلمه و غذاخوری دانست و گفت: مزدوجین مذکور در سایه دین مبین اسلام و در پناه قرآن، یک زندگی پایدار، سلامت و پر نشاطی را در پیش داشته باشند.

خیرخواه ادامه داد: با توجه به رشد قیمت‌ها و بالا بودن هزینه‌های خرید لوازم زندگی، کمک اهدایی کمیته امداد نمی‌تواند یک جهیزیه کامل را تامین کند و در این بخش نیازمند همراهی و مشارکت خیران و دستگاه‌های اجرایی هستیم.

انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار