سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرود هواپیمای اماراتی در فرودگاه بن گوریون تل‌آویو

هواپیمای اماراتی به بهانه ارائه کمک‌های پزشکی به تشکیلات خودگردان فلسطین، در فرودگاه بن گوریون فلسطین اشغالی فرود آمد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره عربی، هواپیمای متعلق به شرکت هواپیمایی الاتحاد امارات عربی متحده بی‌آنکه هویت خود را مخفی کند در فرودگاه بن گوریون فلسطین اشغالی فرود آمد.

مقامات صهیونیست ادعا کردند پس از انجام هماهنگی میان ابوظبی و وزیر خارجه رژیم صهیونیستی این هواپیما به تل‌آویو پرواز کرد. گفته می‌شود این هواپیما حامل کمک‌های پزشکی برای تشکیلات خودگردان فلسطین، جهت مقابله با کرونا است. این دومین هواپیمای اماراتی است که در فرودگاه بن گوریون فرود می‌آید.

محمد اشتیه، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین، اعلام کرد دولت امارات عربی متحده درباره کمک‌های احتمالی با ما هیچ هماهنگی‌ای انجام نداده است.

او در دیداری که با رسانه‌ها داشت اعلام کرد تشکیلات خودگردان فلسطین اطلاعی از این کمک‌ها نداشته است و از طریق رسانه‌ها از این مسئله آگاه شده است.

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین تأکید کرد تشکیلات خودگردان فلسطین نمی‌پذیرد که پوششی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی باشد.

اشتیه در عین حال اعلام کرد: ما از هرگونه کمکی استقبال می‌کنیم، اما به شرط آنکه از قبل با تشکیلات خودگردان فلسطین هماهنگی‌های لازم صورت گرفته باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.