سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راهداری لرستان مطرح کرد؛

پیشرفت ۶۰ درصدی طرح آسفالت راه‌های روستایی لرستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از پیشرفت ۶۰ درصدی آسفالت راه‌های روستایی این استان در قالب طرح «ابرار» خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  عباس شرفی، گفت: در راستای اجرای طرح سراسری اقدام برای آسفالت راه‌های اولویت دار روستایی با عنوان «ابرار» طی سال گذشته آسفالت ۶۴ کیلومتر راه روستایی در شهرستان‌های مختلف استان در دستور کار قرار گرفت که تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی، افزود: تاکنون در قالب این طرح ۸ کیلومتر در شهرستان چگنی به اتمام رسیده است و در مابقی پروژه‌ها نیز زیرسازی به طور کامل صورت گرفته و آماده آسفالت هستند که به زودی عملیاتی می‌شوند و امیدواریم تا پایان امسال مجموع ۶۴ کیلومتر به بهره برداری برسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، از اجرای ۱۱۸ کیلومتر راه روستایی در قالب طرح «جابر» در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در راستای اجرای طرح سراسری جهش آسفالت برای راه‌های روستایی با عنوان «جابر» نیز در استان لرستان ۱۱۸ کیلومتر پیشنهاد شده است که در صورت تصویب در شورای برنامه ریزی استان و اختصاص بودجه لازم عملیاتی خواهد شد.

شرفی، عنوان کرد: طرح بهسازی و آسفالت محور‌های گردشگری نیز در دستور کار قرار گرفته است که بر اساس اولویت بندی انجام می‌شود.

انتهای پیام/د

برچسب ها: روستا ، راهداری ، لرستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.