یک کشته در تصادف در محور خرم‌آباد_پلدختر

دهیار روستای مورانی گفت: راکب موتور سیکلت در تصادف با سواری پژو در جاده پلدختر _خرم‌آباد در این روستا جان باخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،شیخ کرم احمدی دهیار روستای مورانی اظهار داشت: یک دستگاه موتورسیکلت به راکبی علیمراد احمدی با یکدستگاه سواری پژو که از پلدختر به خرم‌آباد در حرکت بود برخورد کرد.

او افزود: در این حادثه راکب موتورسیکلت به شدت مصدوم و ترکنشین آن مجروح شد.

دهیار روستای مورانی گفت: مجروحان حادثه به وسیله آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان امام خمینی (ره) پلدختر منتقل شدند که راکب موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان مرکز استان اعزام شد.

او افزود: متاسفانه شدت جراحات به حدی بود که راکب موتورسیکلت در راه انتقال به وسیله آمبولانس به خرم آباد جان خود را از دست داد.

احمدی یادآورشد: با توجه به این که این حادثه در روستای مورانی رخ داد، اهالی روستا به نشانه اعتراض به مسوولان راهداری در پی عمل نکردن به خواسته آن‌ها یعنی عدم نصب سرعت گیر در جاده پلدختر_خرم‌آباد در این روستا اقدام به مسدود کردن جاده کردند.

او افزود: یک ماه پیش به خاطر رعایت نکردن سرعت مطمئنه از سوی وسایل نقلیه سبک و سنگین حین عبور از روستا طی مکاتبه‌ای با بخشداری مرکزی خواستار نصب سرعت‌گیر در این روستا شدم، اما متاسفانه تا کنون اقدام عملی در این راستا صورت نگرفته است.

دهیار روستای مورانی گفت: اهالی روستا سرانجام با حضور نیروی انتظامی پس از حدود ۲ ساعت اقدام به باز کردن جاده پلدختر_ خرم‌آباد کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار