سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۲۳ سارق و معتاد متجاهر در بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: ۲۳ سارق و معتاد متجاهر در راستای پاکسازی پارک‌ها سطح شهر بروجرد شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سرهنگ عزت اله غلامی فرمانده انتظامی بروجرد افزود: در راستای مطالبات بحق مردم، مبنی برجلوگیری از حضور معتادان و خرده فروشان در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها، موضوع سریعا در دستور کار پلیس واقع و با یک برنامه ریزی هدفمند و در ساعات مختلف شبانه روز در هماهنگی با مقام قضایی و در چندین نوبت نسبت به پاکسازی پارک‌های کوثر، معلم، یادبود، بیرجندی اقدام شد.

او اظهار داشت: در این راستا ۱۰ نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی از آن‌ها کشف و ضبط گردید.

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: همچنین در ۴۸ ساعت گذشته و به منظور ناامن کردن محیط برای سارقان، در چندین عملیات ضربتی و غافلگیرانه، پلیس بروجرد موفق به دستگیری ۱۳ نفراز سارقان و کشف ۱۶ فقره سرقت و از جمله کشف دو دستگاه خودروی سرقتی گردید.

سرهنگ غلامی ضمن هشدار به هنجارشکنان بیان داشت: به منظور برخورد با متخلفان و ارتقا انضباط اجتماعی، پلیس نسبت به توقیف ۳۱ دستگاه خودرو و ۲۴ دستگاه موتورسیکلت اقدام نموده که این گونه طرح‌ها در جهت رضایت شهروندان به صورت مستمر و قاطعیت هر چه تمامتر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ر

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.