سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه سامد ارتباط مردم و مدیران را افزایش داده است

فرماندار ویژه خرمشهر با بیان اینکه سامانه سامد ارتباط مردم و مدیران را افزایش داده است، گفت: این سامانه با همت دولت و استاندار خوزستان راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،محمد حیدری فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر با بیان اینکه سامانه سامد ارتباط مردم و مدیران را افزایش داده است، گفت: این سامانه با همت دولت محترم و استاندار خوزستان راه اندازی شده و صد‌ها نفر از شهروندان استان با این مرکز تماس می‌گیرند و مسائل و مشکلات مردم را رسیدگی می‌نمایند.

او در ادامه از سامانه سامد به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان یاد کرد و افزود: هدف از راه اندازی این سامانه خدمت گذاری و بهبود پاسخگویی به مردم است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر تصریح کرد: امروز توفیق داشتیم در مرکز سامد در خدمت مردم شریف شهرستان خرمشهر پایتخت مقاومت، ایثار و شهادت باشیم.

حیدری با بیان اینکه عمده مسائل و مشکلات مطرح شده در بحث آسفالت، فاضلاب و عمران شهری بود، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی‌هایی که انجام دادیم و با مساعدت‌های دکتر شریعتی استاندار محترم وهمچنین سازمان منطقه آزاد اروند ان شاءالله در سال ۹۹ شاهد عمران و آبادانی هر چه بیشتر شهرستان خرمشهر خواهیم بود.

او افزود: باید در راستای شناساندن این سامانه به مردم تبلیغات قوی داشته باشیم.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.