۸۱ طرح در حوزه‌های مختلف اقتصادی در راستای تحقق شعار جهش تولید تصویب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، خالد جعفری در اولین جلسه شورای اداری استان، در خصوص اقدامات استان در بحث کرونا به برگزاری اولین جلسات ستاد کرونا از دوم و سوم فروردین، اجرای ابلاغیه استمهال تسهیلات بانکی و حمایت‌های مالیاتی اشاره کرد.

او پرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی را در راستای حمایت از خانوار‌ها و همچنین تحریک تقاضا عنوان کرد و ادامه داد: ۴۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای کمک به واحد‌های آسیب دیده از کرونا که کارگران خود را اخراج نکرده و یا متعهد شوند که مجدداً با آن‌ها قرارداد ببندند در نظر گرفته شده که میزان تسهیلات ۱۲ تا ۱۶ میلین تومان برای هر کارگر است.

جعفری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فرصت استفاده از این تسهیلات تا پایان خرداد است واحد‌های آسیب دیده استان شناسایی شده اند تا بتوانیم از این تسهیلات بهره‌مند شویم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در ادامه کمک‌های خیرین داخل و خارج از استان برای حمایت از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا را یادآوری کرد و گفت: در این مدت ۶۲ هزار بسته بهداشتی از طریق نهاد‌های حمایتی در اختیار افراد تحت پوشش آنان قرار گرفت و ۲۰ هزار بسته حمایتی نیز توسط فرمانداری‌ها میان نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شد است.

او همچنین به توزیع حدود ۲۵ هزار کارت ۲۰۰ هزار تومانی میان مرزنشینان اشاره کرد که این کارت‌ها توسط بنیاد مستضعفان تامین شده بود.

جعفری یادآوری کرد: طبق مصوبات ستاد کرونا، ساعات کاری ادارات همچنان ۷ الی ۱۴ و حضور کارکنان نیز دو سوم و رعایت این موارد الزامی است.

او در این جلسه خواستار توجه مدیران به حضور در سامانه سامد و ملاقات‌های عمومی شد و یادآوری کرد: این موضوع در ارزشیابی و ارزیابی عملکرد‌ها لحاظ می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.