سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هم‌افزایی در سال جهش تولید باعث پیشبرد امور می‌شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: آنچه بیش‌از همه در سال جهش تولید اهمیت دارد هم‌افزایی، هم جهتی و اجماع در پیشبرد امور است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ماندانا زنگنه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان در سمینار فرمانداران سیستان و بلوچستان اظهارداشت: آنچه در سال جهش تولید بیشتر از هر چیزی اهمیت دارد هم‌افزایی و هم جهتی در پیشبرد امور است.

او  ادامه داد: سیستان و بلوچستان استانی پهناور بوده و نقش فرمانداران به عنوان صف اول پیگیری امور در پیشبرد برنامه‌هایی که در سطح کشور و در این استان در حوزه اقتصادی برنامه‌ریزی می‌شود بسیار حائز اهمیت است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به نامگذاری امسال به عنوان «جهش تولید» و تأکید رهبر معظم انقلاب در ارتباط با مباحث اقتصادی، فرمانداران باید تمرکز بیشتری به موضوعات اقتصادی داشته باشند.

او تصریح کرد: نامگذاری سال ۹۹ به عنوان سال «جهش تولید» برای همه مدیران و مسوولان خط مشی است که باید در رویکرد‌ها و نحوه اقدامات داشته باشد.

زنگنه اظهارداشت: سال ۹۸ طبق نظر کارشناسان اقتصادی یکی از سخت‌ترین سال‌ها اقتصادی در ۴۰ سال گذشته بوده و سال ۹۹ نیز قطعا سال سختی خواهد بود.

او با بیان اینکه در سال سوم دور جدید تحریم‌ها قرار داریم گفت: رکود ناشی از بحث کرونا و آسیب‌های ناشی از آن فضای سخت‌تری را در حوزه اقتصادی ایجاد می‌کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان بیان کرد: در چنین شرایطی قطعا نحوه مواجه مسوولان و گروه‌های مرجع بویژه مردم بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.