مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت:با ایجاد چهار ناحیه صنعتی جدید زیر ساخت‌های استان برای رونق صنعت کامل‌تر در راستای تولید و اشتغالزایی برداشته می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علیرضا راشکی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به نیاز این استان کلیات ایجاد چهار ناحیه صنعتی جدید در زرآباد، قصرقند و شهرستان‌های تازه تاسیس بمپور و تفتان در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مصوب شده است.

او  گفت: با ایجاد این چهار ناحیه صنعتی جدید زیرساخت‌های استان برای رونق صنعت کامل‌تر و گامی ارزنده در راستای جهش تولید و اشتغالزایی سیستان و بلوچستان برداشته می‌شود.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان افزود: بنابراین با توجه به مصوبه انجام شده، بازدید از مناطق پیشنهادی برای چهار ناحیه صنعتی مذکور انجام و کلیه موارد مورد بررسی قرار گرفت.

او  تاکید کرد: هم اینک ۲۸ شهرک و ناحیه صنعتی با گستره چهار هزارو ۴۲۷ هکتار در سیستان و بلوچستان گسترده شده است.

راشکی بیان کرد: تمامی این شهرک‌ها دارای امکانات زیربنایی مناسب هستند.

او ادامه داد: همچنین ۲ هزارو ۶۷۱ فقره قرارداد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با سرمایه گذاران و کار آفرینان امضا شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون یکهزارو ۲۸۹ واحد تولیدی با سرمایه گذاری پنج هزار و ۴۴۱ میلیارد ریال بر اساس ارقام دفتری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مورد بهره برداری قرار گرفته است.

او افزود: این تعداد واحد تولیدی توانسته اند برای ۱۳ هزار و ۵۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار