سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه شهرستان چرداول:

تحریم ناجا، از سوی آمریکا، نشان تایید ولایت پذیری ناجا است

امام جمعه شهرستان چرداول اقدام آمریکای جنایتکار در تحریم نیروی انتظامی عملی خبیثانه و ظالمانه دانست و گفت: تحریم ناجا، نشان تاییدخدمتگزاری صادقانه ناجا و ولایت پذیری این نیروی مخلص است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت السلام "احمد امرائی امام جمعه شهرستان چرداول در دیدار با فرمانده و کارکنان انتظامی شهرستان، گفت:اقدام رژیم جنایتکار و مستکبر آمریکا در تحریم فرمانده نیروی انتظامی نشان می‌دهد که پلیس در عملکرد خود در راستای پیش برد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق بوده و کارکنان ناجا باید بر خود ببالند و این تحریم را لوحی زرین و افتخاری بزرگ برای خود بدانند.

در ادامه الیاس فتاحی فرماندار شهرستان چرداول  ضمن محکوم کردن این اقدام نابخردانه دولت آمریکا، بیان کرد: آمریکا حق دارد از کارکنان نیروی انتظامی عصبانی باشد، چون در هربرهه از زمان که دولت امریکا تمام تلاش خود را برای پیاده کردن نقشه آشوب در دخل کشور را بکار گرفته است نیروی انتظامی با برخورد هوشمندانه و مقتدرانه خود نقشه‌های شوم آن‌ها را نقش برآب کرده است.

او اقدام احمقانه آمریکا در تحریم ناجا را نشان از درماندگی و استیصال آنان دانست و اضافه کرد:دشمنان نظام اسلامی عزت و عزم راسخ ناجا را تاب نیاورده و به خیال باطل خود این تحریم‌ها می‌تواند ناجا را ادامه راه باز دارد.

فرماندار شهرستان چرداول، اقدامات انتظامی شهرستان را در خور سپاس دانست و با اهدا لوح تقدیر از کارکنان انتظامی شهرستان تقدیر کرد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.