فرمانده انتظامی شهرستان مهران، گفت: آگاهسازی، صیانت و توسعه آموزش‌های کیفی و هدفمند امرمهمی در پیشگیری از تهدیدات و آسیب‌های فردی و شغلی به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ  قدرت الله شهبازبیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران در جمع کارکنان انتظامی شهرستان با تأکید بر اینکه نیروی انسانی سرمایه اجتماعی هر سازمان می‌باشد، گفت: فرماندهان و مدیران با نظارت منطقی و مراقبت مستمر از کارکنان و توجه به مشکلات آنان می‌توانند از بروز جرائم و آسیب‌های سازمانی پیشگیری کنند.

او برگزاری کلاس‌های آگاهسازی را اقدامی مؤثر و مفید در تأمین سلامت اداری عنوان کرد و افزود: آگاهسازی، صیانت و توسعه آموزش‌های کیفی و هدفمند در کنار پایبندی به ارزش‌های اسلامی یک گام مهم برای مصون ماندن منابع انسانی از تهدیدات و آسیب‌های زندگی شغلی و فردی است.

سرهنگ شهبازبیگی رعایت حقوق شهروندی را به عنوان یکی از مهمترین ضروریات در انجام ماموریت‌های پلیس عنوان کرد و ادامه داد: توجه جدی به جایگاه و شخصیت انسانی افراد با توجه به نوع ماموریت‌هایی که بر عهده این دستگاه است از موضوعاتی بوده که باید بدان توجه داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران، اضافه کرد: پلیس تلاش خود را در جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان بکار خواهد بست و این امر مهم باعث افزایش احساس امنیت در جامعه خواهد شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.