سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فدایی نژاد مطرح کرد؛

آخرین جزئیات از احداث پهنه رودکی/ ساخت مسیر نابینایان در پیاده راه شهریار

معاون فنی در طرح‌های سازمان زیباسازی شهرداری تهران درباره آخرین وضعیت احداث پهنه رودکی توضیحاتی داد.

سمیه فدایی نژاد معاون فنی در طرح‌های سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه احداث پهنه رودکی از سال گذشته مطرح شد، اظهار کرد: احداث پیاده راه شهریار یکی از مواردی بود که در پهنه رودکی به آن توجه شد که احداث فاز اول آن نزدیک به ۹ ماه به طول انجامید.

معاون فنی در طرح‌های سازمان زیباسازی شهرداری تهران با تأکید بر اینکه احداث فاز اول پیاده راه حد فاصل خیابان حافظ تا خارک است، افزود: کف و جداره سازی از اقدام‌های سازمان زیباسازی شهرداری تهران در این معبر است که در کنار آن نیز به بحث مبلمان شهری و نورپردازی توجه شده است.

فدایی نژاد ادامه داد: قرارگیری تالار وحدت، دبیرستان موسیقی از جمله مواردی است که حساسیت‌ها در احداث معبر را بالا برد و باید به این نکته تأکید کنم که سازمان زیباسازی شهرداری تهران با جدیت طرح توسعه فضای عمومی و پیاده راه را دنبال می‌کند.

او تصریح کرد: در احداث پیاده راه شهریار به دنبال این هستیم تا معبر برای نابینایان نیز مناسب سازی شود.

معاون فنی در طرح‌های سازمان زیباسازی شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که پهنه رودکی چه زمانی آماده بهره برداری است؟، گفت: در چند روز گذشته تلاش‌های بسیاری انجام شد تا کارهای باقی مانده پهنه رودکی انجام شود و بر اساس برنامه ریزی انجام شده می‌توان در چند روز آینده پهنه رودکی را افتتاح کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.